Monday, May 31, 2010

最好的我 (房祖名&龔芝怡)

最好的我 (房祖名&龔芝怡)
专辑名称:乱

編曲:黃韻仁、龔芝怡
作曲:龔芝怡
作詞:房祖名、小寒

我不在乎什麼天長地久
我只在乎你想不想要擁有
一顆真心和溫暖的手在身後
陪你微笑 或淚流

我不在乎你下次回來待多久
我只在乎這心動前所未有
我不會走 Coz I Love You So
想給你最好的我 就算只是朋友

還想和你做朋友
想念 your big brown eyes
可愛的 lips I wanna kiss
I miss 想一直牽著你的手
但我還年輕 心不定 又能 怎麼辦

Boy 有什麼話開不了口
No worries 我只是用腦想過頭
擁有了又想自由 自由後又想擁有
等待著 空逛著 有話別保留

他們說颳風的時候
你總選擇要一個人顫抖
Guess You'll Never Know
Coz I'll Never Show
為了誰你不自由

我不在乎什麼天長地久
我只在乎你想不想要擁有
一顆真心和溫暖的手
在身後 陪你微笑 或淚流

我不在乎你下次回來待多久
我只在乎這心動前所未有
我不會走 Coz I Love You So
想給你 最好的我 就算只是朋友

信不過別人把你追走
也信不過自己暫時把你擁有
你低頭喝著酒 別只顧喝著酒
做朋友 是保護你 最壞也是最好的藉口

我明白要你愛是荒謬的要求
我明白有些默契我必須要遵守
只是你眼眸 走漏了一種
BABY BABY 想愛不能愛的哀愁
Hey 好久不見 仲記得你鍾意
聽不如不見 記得以前和你分享我的擔心
煩惱還有我的驕傲
但現在我們之間卻變得越來越有禮貌

When we broke up
你的朋友一定拍手說好
現在你身邊的他們大概都不喜歡我
但是我還是我 我還一樣能活
The reason why 我決定離開
There is Only One ReasonWhy
Coz I know you deserve better and more
沒了我 大家信不過的那個星座
你一定要好好生活 別想太多
為什麼我寫了這首歌 只想用心對你說
I love you and I still do I love you now
But It is just in a different way if I may
Hey for sure I know you used to love me more (appreciated)
But now as a friend
我知道當我離開世界的那一天
你一定會 流淚 在我的照片 前面
and I'll do the same
not coz I was your man
coz you have always been like my family to me
這不是秘密但係你身邊又會有幾多人知
流過的淚 說過的話 仍在我心中
雖然已經失去你
以後如果在街上碰到你和你心愛的那個誰
唔好避 我會微笑 帶禮貌 地欣然面對
i wish your luck, wish you health, wish you love
with a smile and a hug
i wish your luck, wish you health, wish you love
with a smile and his hug

我不在乎你下次回來待多久
我只在乎這心動前所未有
but i have to go Coz I Love You So (I love you so)
想給你 最好的我 就算只是朋友

我不在乎什麼天長地久
我只在乎你想不想要擁有
一顆真心和溫暖的手
在身後 陪你微笑 或淚流

我不在乎你下次回來待多久
我只在乎這心動前所未有
我不會走 Coz I Love You So
想給你 最好的我 就算只是朋友

nice to meet you, I'm very happy that I've met you in my life
謝謝你
in here, i wish you luck and health
hope to see u again
good bye

No comments:

Post a Comment